Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Rubrik saknas

Av van buiten - 30 november 2008 11:40


Frustration!

1. Det är tydligen tusen fel man kan göra. Med datorn alltså. Och ingen som kan ändra på min föråldrade hjärna. Har emellertid beslutat mej att en gång om dan se till att jag kommr in på min sida.

Har just läst i Time att världen nu översvämmas av bloggare. Att alla skriver förtvivlat så att ingen längre har tid att läsa . Där flög förhoppningen om en

renessans för demokratin sin kos!

2.Ber att få återkomma från månen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av van buiten - 15 februari 2009 12:49

TYST! Jag smet!   Den ligger kvar i sängen den kroppen som jag lämnat, Den ligger kvar! Den snarkar lugnt min kropp. Men själen är ju fri!   Jag sticker ner till månen för en stund. Jag kommer strax tillbaka. Jag älskar ju att se min fina jord på av...

Av van buiten - 7 december 2008 00:00

Först  vill jag tacka givaren av denna blogg till mej. Jag hade just skrivit denna sida full med text med text om vad jag tänkte göra.Jag är fullkomligt vansinnigt frustrerad över --- ja vdå? Kanske att jag blivit så gammal. Jag har beslutat att sätt...

Av van buiten - 1 december 2008 09:56

  Min blog har fått bsökts av en filosof. Med frågor som om jag vore Gud. Vad vi gör med varandra och vår jord tror jag att du vet. Vi kan väl inte mycke göra, men det lilla vi kan gära skall vi gära för att ändra på vad som det nuvarande läget. Vi k...

Av van buiten - 26 november 2008 17:06

 Som bloggare är jag nybörjare, men på jorden är jag gammal. Har bott och arbetat i fem olika länder och känner mig som världsmedborgare. Jag fick en egen block på Fars dag. 1. I boken "Döden, livet och verkligheten" gör professor Bergström ett försö...

Av van buiten - 26 november 2008 13:09

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards